Per segon any consecutiu l’Associació de Comerciants de la Marina vol celebrar amb tots els seus clients la DIADA DE REIS 2016.
Per aquest motiu sortejarem entre tots els clients que hagin comprat als
establiments associats, 500 € per gastar el 5 de gener.
Des de l’ 1 de desembre fins el 4 de gener totes aquelles compres
superiors a 10,00€ entraran en un sorteig que se celebrarà el matí del 5
de gener en directe a l’emissora del barri La Marina FM (102.5)
Bases concurs 500 euros
1. Empleneu el revers de comprovant de compra que us lliuraran en els establiments adherits
a la campanya i introduïu-lo a l’urna que trobareu a cada botiga.
NO OBLIDEU INDICAR EL VOSTRE NOM I CONGNOMS I UN TELÈFONS DE CONTACTE
AL QUE SE US PUGUI LOCALITZAR EN EL MOMENT DEL SORTEIG.
2. Des de l’1 de desembre fins al 4 de gener de 2015 a les 20.30h pots participar en el sorteig
si has fet una compra superior a 10 en aquesta botiga associada.
3. El sorteig d’un únic premi de 500€ per gastar en establiments membres de l’Associació de
Comerciants de la Marina, es realitzarà el dia 5 de gener a les 12h a la radio, La Marina Fm
102.5.
Entre tots el comprovants de compra per mitjà de sorteig es seleccionarà un. Es trucarà fins a
3 vegades el número de telèfon que ha indicat el client. Si després de 3 trucades no ha estat
possible la localització es procedirà a seleccionar un altre agraciat amb els mateixos
mecanismes i així consecutivament fins que es contacti amb un/a guanyador/a, el/la qual
haurà de presentar-se a les oficines de l’Associació de Comerciants de la Marina-Zona Franca
i acreditar la seva identitat amb qualsevol document original.
Les compres es duran a terme el 5 de gener durant dues hores, de 17h a 19h a un mínim de 3
botigues associades que el/la guanyador/a esculli i ha de gastar un mínim de 50€ per botiga.
L’organització li facilitarà una llista amb la relació dels establiments participants a la
campanya i anirà acompanyada per una persona de l’organització.
El/la guanyador/ a, en entrar a l’establiment, haurà de ser atès amb prioritat.
4. La persona guanyadora autoritza l’obtenció d’ imatges en forma de fotografia i gravacions
audiovisuals, cedint els seus drets d’imatge, que seran captades el 5 de gener durant la
promoció del sorteig i aquestes imatges seran utilitzades exclusivament com a material per a
activitats de dinamització i promoció comercial.
7.L’organització resoldrà qualsevol cas no previst en aquestes bases. El fet de participar en el
joc implica l’acceptació de les bases.
5.Tots els establiments participants a la campanya hauran de ser identificats pel cartell
promocional i l’urna per introduir-hi els tiquets de compra.
6.En cap cas el premi es declararà desert i no es podrà bescanviar per diners en efectiu.