VOLS GUANYAR 500 €?

Per participar adreceu-vos a les botigues associades (logo a la porta) des de l’1 de desembre fins al 3 de gener. Empleneu el revers de comprovant de compra que us lliuraran en els establiments adherits a la campanya i introduïu-lo a l’urna que trobareu a cada botiga.

 

cartelconcursonavidad_aclm2016_1

Bases del concurs

  1. Empleneu el revers de comprovant de compra que us lliuraran en els establiments adherits a la campanya i introduïu-lo a l’urna que trobareu a cada botiga.

NO OBLIDEU INDICAR EL VOSTRE NOM  I CONGNOMS I UN TELÈFONS DE CONTACTE AL QUE  SE  US  PUGUI LOCALITZAR EN EL MOMENT DEL SORTEIG.

  1. Des de l’1 de desembre fins al 3 de gener de 2017 a les 20.30h pots participar en el sorteig si has fet una compra superior a 10 en aquesta botiga associada.
  2. El sorteig d’un únic premi de 500€ per gastar en establiments membres de l’Associació de Comerciants de la Marina, es realitzarà el dia 4 de gener a les 12h a la radio, La Marina Fm 102.5.

Entre tots el comprovants de compra per mitjà de sorteig es seleccionarà un. Es trucarà fins a 3 vegades el número de telèfon que ha indicat el client. Si després de 3 trucades no ha estat possible la localització es procedirà a seleccionar un altre agraciat amb els mateixos mecanismes i així consecutivament fins que es contacti amb un/a guanyador/a, el/la qual haurà de presentar-se a les oficines  de l’Associació de Comerciants de la Marina-Zona Franca i acreditar la seva identitat amb qualsevol document original.

Les compres es duran a terme el 4 de gener durant dues hores, de 17h a 19h a un mínim de 3 botigues associades que el/la guanyador/a esculli i ha de gastar un mínim  de 50€ per botiga. L’organització li facilitarà una llista amb la relació dels establiments participants a la campanya i anirà acompanyada per una persona de l’organització.

El/la guanyador/ a, en entrar a l’establiment, haurà de ser atès amb prioritat.

  1. La persona guanyadora autoritza l’obtenció d’ imatges en forma de fotografia i gravacions audiovisuals, cedint els seus drets d’imatge, que seran captades el 5 de gener durant la promoció del sorteig i aquestes imatges seran utilitzades exclusivament com a material per a activitats de dinamització i promoció comercial.

 

5.Tots els establiments participants a la campanya hauran de ser identificats pel cartell promocional i l’urna per introduir-hi els tiquets de compra.

6.En cap cas el premi es declararà desert i no es podrà bescanviar per diners en efectiu.

7.L’organització resoldrà qualsevol cas no previst en aquestes bases. El fet de participar en el joc implica l’acceptació de les bases.